čtvrtek 19. prosince 2013

Jak na mototuristiky: Výbava cestovního motocyklu

Pokud se někdo rozhodl začít s mototuristikou, častokrát ho okolí neznalé věci od skvělé příležitosti odříká nástinem problémů, které vlastně neexistují. To co dnes může někdo vnímat jako problém při mototuristice je často dávno vyřešená věc.Na motorce neuneseš zavazadla a nemáš kam umístit GPS navigaci. A jak se za jízdy dorozumět s ostatními? Je ta motorka vůbec dostatečně pohodlná? Co si vlastně oblékneš, vždyť v kožené bundě musí být horko. Všechny tyto zdánlivé komplikace řeší firmy zabývající se právě krásami mototuristiky. Doplňky jsou na míru ušité potřebám mototuristů, lety testovány a ověřeny dálkovými cestovateli.Takže co se zavazadly?Řešení je naprosto jednoduché, stačí použít kufry. Objemné odolné kufry, dnes už ne jen vodotěsné ale dokonce vzduchotěsné, spolehlivě unesou veškerou potřebu zavazadla. Zavazadla zůstanou za každých podmínek bezpečně uzamčena uvnitř a nehrozí ani její snadné odcizení.Menší věci a věci potřebné mít vždy po ruce pohodlně umístíme do speciálních vaků upravených pro tvary motocyklu. Doklady či foťák si najdou své místo v takzvaných Tankvak a tak budou vždy rychle na dosah ruky.GPS navigaceNa vrcholu mnoha Tankvak se nachází místo pro mapu, což částečně řeší problém s navigací pokud trasu nemáte v hlavě. Existuje však modernější řešení navigace a to satelitní navigování pomocí GPS-ka. GPS mnozí používají ve svých autech, tak jejich výhody není nutné zmiňovat. Důležitý je fakt, že všechny tyto výhody lze jednoduše využít i na motocyklech. Speciální držáky display GPS navigace umístí na motorce do snadno čitelných míst avšak tak, aby nepřekážely při výhledu na cestu. Navíc se dá mluvený text z navigace poslat přímo do sluchátek přilby, čímž neztratíte žádnou z výhod GPS-ka použitého v autě. GPS-ka pro motocykly jsou vodotěsné a dají se snadno ovládat i s nasazenými rukavicemi.
Mluvit jen s hlasem jedoucím z GPS-ka, to zavání nudou. Popovídat si ale můžete i se svým spolujezdcem za vašimi zády či spolucestovatelem na druhém motocyklu.Poslechnout si rádio, své oblíbené MP3-jky nebo telefonovat za jízdy, se dá díky mobilnímu telefonu spárovanému s bluetooth komunikátorem v přilbě. Spojení s ostatními cestovateli ve skupině jedoucí společně na dovolenou zajistí vysílačky, taktéž propojeny přímo s helmami. Prožité zážitky na cestách se tedy vůbec nemusí přebírat až večer při odstavených motorkách.No zážitky může zastřít, ba úplně zkazit, cestování na nepohodlném motocyklu.Většina motorek již v sériovém stavu poskytuje dostatečný komfort, ale co když chce někdo něco víc? Doplněk zlepšujících komfort je kvantum. Vyšší čelní plexi zajistí lepší proudění vzduchu kolem vás a tak se stane jízda příjemnější. Speciálně tvarované pohodlná sedadla umožní procestovat dlouhé dálniční přesuny bez pocitu únavy ze sezení.
Mnoho cestovatelů však považuje za zranitelné i masivní cestovatelské motocykly.Různé padací rámy, kryty důležitých částí motocyklu či ochranné mřížky na světlometech dodají každému potřebnou jistotu, nutnou pro bezstarostné prožití skvělé dovolené na motorce.

V čem však vyrazit? Na motorku si přece normální člověk nesedne v tričku a sandálech, no a v kožené bundě musí být přece horko, Mýtus o tom, že na motorku se vyrábí pouze kožené oblečení je mylný. K dispozici je množství druhů textilního oblečení, které ve svých útrobách skrývá integrované chrániče přičemž je dokonale odvětrané a pohodlné.Oblečení určené pro mototuristiky je navíc vodotěsné a ušity tak, aby cestovateli nevadilo při jeho nošení ať už za jízdy nebo při motání se v prázdninových destinacích. Samozřejmě se v něm nepůjdete koupat do moře, ale svou roli splní i při procházkách v chladnějším počasí.Otázek ohledně mototuristiky je samozřejmě více, ale každý má své individuální potřeby, proto není možné všechno odpovídat jen tak. Pracovníci mototuristických firem, jistě každému člověku, zajímající se o mototuristiku, rádi odpoví na všechny položené otázky.

1 komentář :

  1. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milovník střední školy, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat